23
Jan
10

29. Fötter

Fossingar i färg

... och i gråskala

Kunde inte bestämma mig för vilken version jag gillar bäst. Vad tycker du och varför? 🙂


7 Svar to “29. Fötter”


  1. 2010/01/24 kl. 07:41

    Jag gillar nog den i gråskala mest… Vet inte riktigt varför, jag bara gillar svart/vitt 😉

  2. 3 Nollan
    2010/01/24 kl. 15:29

    Jag håller med Helana – föredrar den med låg färgmättnad! Sätter mer fokus på motivet tror jag, de starkare färgerna bidrar för mig inte så mycket till motivet i just den här bilden.

  3. 2010/01/24 kl. 22:24

    Ojojoj…. det var svårt. Hmmm, tror det blir s/v och går då enbart på känsla så jag kan inte motivera det bättre.

  4. 2010/01/26 kl. 06:06

    håller med de andra, den s/v tilltalar mig mest. jag hade ingen bra motivering tills jag läste Nollans, det var en bra motivering så jag säger samma 😉


Lämna en kommentar


Jag är med i utmaningen

Copyright

Samtliga bilder är tagna av mig, om inte annat anges. Dvs jag har upphovsrätten till dem och det är inte tillåtet att "låna" eller använda mina bilder på något sätt, utan mitt tillstånd. Vill du använda någon av mina bilder är du välkommen att kontakta mig. Min mailadress är lilligalore[snabela]yahoo.se

Jag klarade utmaningen

Bakom kameran